Προχωρημένη Αναζήτηση
Τα αποτελέσματα της αναζήτησής σας

Ανάρτηση πλήρους πλάτους

αναρτήθηκε από lefkasrealty επί Μάιος 27, 2014
0

Το λογότυπο είναι ένα rebus που δανείστηκε ο Milton Glaser από μια ραδιοφωνική καμπάνια του Μόντρεαλ. Η CJAD Montreal Quebec Canada πραγματοποίησε μια καμπάνια με τίτλο «Μόντρεαλ, η πόλη με την καρδιά». Το λογότυπο αποτελείται από το κεφαλαίο γράμμα I, ακολουθούμενο από ένα σύμβολο κόκκινης καρδιάς (♥), κάτω από το οποίο βρίσκονται τα κεφαλαία γράμματα N και Y, σε μια στρογγυλεμένη πλάκα σειριακή γραμματοσειρά που ονομάζεται American Typewriter.

Ο Glaser περίμενε ότι η καμπάνια θα διαρκούσε μόνο μερικούς μήνες και έκανε τη δουλειά pro bono. Το καινοτόμο εικονίδιο ποπ στιλ έγινε μεγάλη επιτυχία και συνεχίζει να πωλείται εδώ και χρόνια. Στο κοινό μυαλό (αν και δεν ήταν αυτή η αρχική πρόθεση) το λογότυπο έχει συνδεθεί στενά με την πόλη της Νέας Υόρκης και η τοποθέτηση του λογότυπου σε απλά λευκά μπλουζάκια που πωλούνται εύκολα στην πόλη κυκλοφόρησε ευρέως την εμφάνιση της εικόνας, καθιστώντας το ένα κοινώς αναγνωρισμένο σύμβολο. Το πρωτότυπο σκίτσο και οι πίνακες παρουσίασης του Glaser δωρίστηκαν από τον Doyle στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.

Το 1977, ο William S. Doyle, Αναπληρωτής Επίτροπος του Υπουργείου Εμπορίου της Πολιτείας της Νέας Υόρκης προσέλαβε τη διαφημιστική εταιρεία Wells Rich Greene για να αναπτύξει μια εκστρατεία μάρκετινγκ για την Πολιτεία της Νέας Υόρκης. Ο Doyle στρατολόγησε επίσης τον Milton Glaser, έναν παραγωγικό γραφίστα για να δουλέψει στην καμπάνια, και δημιούργησε το σχέδιο με βάση τη διαφημιστική καμπάνια του Wells Rich Greene.

elGreek

Συγκρίνετε καταχωρίσεις